Sunday 29 July 2012

Zoom-A

Salam 1 Malaysia semua..

Hari ni ada masa ckit nak update blog..Macam mana dengan puasa?ok tak..harap2 adik2 dapatlah kuatkan iman dan mempelbanyakkan amal ibadah ye..Bulan Ramadan ni, bulan yg penuh keberkatan..gunakan peluang ini untuk mengumpul seberapa banyak pahala..

ok..berbalik kepada topik kita..hehe..arini PJk ingin berkongi dengan satu laman web Pembelajaran Interaktif iaitu Zoom-A..
Boleh layari www.zoom-a.com

Zoom-a adalah salah satu pembelajaran interaktif melui internet..mmg adik2 yg datang ke PJK kami galakkan menggunakan Zoom-a. 

muka utama zoom-a

Program Zoom-a merupakan gedung e-pembelajaran yg eksklusif dan efektif. Ianya terkandung soalan klon peperiksaan tahun-tahun lepas, soalan praktis pengukuhan dan sumber penggayaan pembelajaran terkini..
 Menarik kan?? kadang2 adik2 ni cepat jemu klu baca buku..buat soalan latih tubi dalam buku..so dengan kecanggihan teknologi yg ada sekarang apa kata kita buat soalan scara interaktif plak gna Zoom-A.
Yang bestnya ttg Zoom-a ni,soalan kita bole pilih mengikut aras cth senang, sederhana dan susah..
dah banyak sekolah yg menngunakan Zoom-a ni..termasuklah kami PJK Felda Gunung Bongsu.


boleh pilih mengikut kategori,tahun,subjek dan aras


Kami membuat Tuisyen Zoom-a kepada adik2 yg menduduki UPSR tahun ini..mmg mendapat sambutan bukan sj dari Gunung Bongsu tetapi di kawasan luar dr Gunung Bongsu


No comments:

Post a Comment